Jumat, 11 Januari 2013

47. Meminta Maaf


Maafkan aku abang….tiada pernah aku brmaksud melukai hatimu
Maafkan aku abang….tiada pernah aku brniat menyakiti perasaanmu
jangan diam abang…..
jawab aku…jangan marah padaku :(
Aku akui selalu buat kesalahan
sifatku yg kekanak2an yg slalu buat ksalahan
bimbing adikmu ini abang,tegur bila ku salah asal jgn diamkan aku
terimalah permintaan maaf adikmu ini abang sayang
mengapa tiada maaf darimu malam ini utk diriku abang
apakah terlalu besar kesalahanku hngga abang tdk mw memaafkan aku
bila ada hukuman yang pantas untuk menghukum diriku aku akan jalani
asalkan abang sudi memberi maaf untuk diriku,aku rela menerima hkuman itu
tapi jangan diam begitu,jangan cuekin adikmu abang
Maafkan aku abangku sayang
Ya ALLAH…sampaikan padax utk memaafkan aku
YA ALLAH…bisikkan kedalam hatix agar dia mw memaafkanku
Ya ALLAH…bukankah engkau selalu memaafkan ksalahan hambamu yg mw brtobat?
maka sampekan padax agar memaafkan diriku secepatx..jgn diamkan aku bgini
aku mohon malam ini..aku menanti maaf darimu abng tersayang
Maaf,maaf,maaf dan maafkan aku
beribu maaf ku pinta darimu….

Tidak ada komentar:

Posting Komentar